מערכת תמונות יהודיות  יג חשוון, תשפב19/10/2021


הרב יניב חניא- רשימה מסודרת של רשימת ההרצאות והשיחות החינוכיות שלו...

הרב יניב חניא-
רב, מרצה ומחבר. מייסד ובעלים של פורטל התוכן שורש, איש טכנולוגיה וממציא שיטת הפיקוח "שומר מסך", עוסק בתחומים של מדיה, אינטרנט ואינטרנט פוגעני מזה 20 שנה. לצד כתיבת עשרות אלפי תשובות בתחום, מחקרים, בדיקות... ואצבע על הדופק החינוכי.  

הרב יניב חניא מציע מגוון הרצאות....

הרצאה על התמודדות עם המדיה ואינטרנט-
/>על התמודדות עם האינטרנט והמדיה בימינו. למורים, הורים, מנהלים וצוותים חינוכיים. סדרת הרצאות או "חדר מורים לומד" עם הרב יניב חניא, העוסק בנושא "ההתמודדות עם המדיה והאינטרנט", חובה לכל איש חינוך והורה בימינו, החל מהורים לנוער ועד לראשי ישיבות, אולפנות, מנהלים, מדריכים ועוד.

בסדרה כמה חלקים, לפי נושאים שונים... והיא כוללת בתוכה גם מספר מסמכים- עצות להורים, כלים חינוכיים לבתי ספר ורבנים, הפניות לקישורי בדיקה (בחן את עצמך- האם אתה מכור לאינטרנט?) ועוד...

הקורס פחות נועד לתלמידים, אלא לאנשי חינוך והורים.

הרצאה לתלמידים, חיים בצל האינטרנט ומדיה-
לצד השימושים החיוביים של האינטרנט, השימוש בו גם גורר סכנות גדולות. חשוב להיות מודעים להן כדי לדעת כיצד להתמודד איתן. ולחיות איתם, כי האינטרנט כבר כאן, לתמיד...

הרצאה ייחודית עם ניסיון חי מהשטח.

סדנא חינוכית- שאלות אמונה מודרניות.
כאנשי חינוך, אנו עומדים פעמים רבות בחזית הראשונה מול ההתלבטויות של תלמידינו בנושא אמונה ושמירת מצוות ולעיתים קרובות אין לנו מספיק כלים להתמודד עם הקשיים, העולים מכל כיוון כמעט. מטרת הסדנא שפיתחנו בשורש היא לסקור בפני המורים את בעיות האמונה המודרניות, לנסות להציע משנה סדורה להתמודדות היום יומית הזאת ובעיקר לתת כלים מעשיים להתמודדות בכיתות. 

הרצאות תורניות- על הירושלמי וזוגיות וחיי אישות בעידן האינטרנט והמדיה
שיחה, תורנית, העוסקת בשיטת לימוד ירושלמי, מציגה את היתרונות והקשיים ומציבה גישה ייחודית לגבי השאלה האם בעיות הגרסא הן יתרון או חסרון ומה ניתן ללמוד מהן. ואיך החוויה של לימוד ירושלמי היא מפגש בלתי אמצעי עם תורה שבעל פה.

כמו כן, הרצאה ייחודית ומארג שלם של מי שענה על עשרות אלפי שאלות בתחום של צניעות, יחסים, קשיי זוגיות ובעיות בתחום בעידן המדיה והאינטרנט. סיכום של 16 שנות מענה על שאלות בתחום הזוגיות, המיניות וחוסר הצניעות של האינטרנט.

מה עושה המדיה והאינטרנט לנו, לזוגיות שלנו, לזהותנו הדתית וחיי האישות שלנו ואיך זה משנה אותנו מבפנים.